Wij organiseren geen events, wij organiseren beleving en verbinding!
- Reinoud Meijerman
Toen ik bijna twee jaar geleden Energy Incentives & Events overnam, heb ik wel eens de vraag gekregen hoe ik dat ging doen zonder ervaring in de reis- en eventbranche. Maar uit de ervaring die ik heb opgedaan als veelvuldig deelnemer weet ik heel goed wat de kwaliteitseisen zijn voor een fantastische incentive of top event en wat iets tot een mooie onvergetelijke beleving maakt.
Ik ben dit gaan doen omdat ik hou van de creativiteit, het maatwerk, persoonlijke aandacht en de vaak verassende oplossingen die erbij komen kijken om iets moois en blijvends neer te zetten. En vooral ook de vrijheid om dit te kunnen en mogen realiseren. Zo kunnen we voor ieder budget iets moois realiseren, in Texel of in Zuid-Afrika.
Waar het echt om draait, zijn de herinneringen die worden gemaakt. De sfeer, het gezelschap, het samenzijn, het diner in een pittoresk restaurant, op een bijzondere plek of de iets teleurstellende score op die fantastische golfbaan. Jordanië, New York, Zuid-Frankijk, of Maastricht, hoe indrukwekkend de locatie ook is, het belangrijkste blijft de verbinding gedurende de dagen dat je onderweg bent. Een verbinding en verbreding in de relatie die je opbouwt met collega’s en/of klanten.
Beleven én verbinden is het hoofddoel van het event, en dat begint al bij de eerste uitnodiging per brief of mail. Die enveloppe met reisbescheiden en programma op je deurmat is het startsein van de voorpret en het begin van de reis.
Op dit moment leven we in een tijd waarin we maar beperkt kunnen reizen en events aan strikte regels moeten voldoen. Ook wij moeten ons daarop aanpassen, en toch een ander soort beleving naar de klant brengen. Maar in deze tijd van ‘afstand houden’ zijn we nu meer dan ooit bezig met het verbinden van mensen. We hebben een fantastisch team dat dagelijks met onze klanten in gesprek is over alternatieve manieren waarop medewerkers, teams en relaties beloont kunnen worden voor hun inzet en loyaliteit. Wij zijn altijd op zoek naar dat ‘net even anders’ waarmee we mensen blij kunnen maken. En dat maakt ons werk zo leuk!